Sistemul de înregistrare a comenzilor purtătorilor de lentile de contact conceput pentru a ușura viața specialiștilor vederii.
Poți înregistra comenzile în sistemul VisionXtra simplu și rapid. Nu trebuie decât să alegi intervalul livrărilor, iar noi ne vom asigura că vei primi lentilele exact când ai nevoie de ele. Descoperă diferența pe care VisionXtra o poate aduce cabinetului tău.
Proces de înregistrare simplu și rapid
Înregistrează pacienții în sistemul
VisionXTRA accesând butonul de mai jos. Completează detaliile formularului și vei primi lentilele de contact exact când ai nevoie de ele.
Înregistrarea pacienților se poate face și în magazinul online în procesul de comandă. Am încercat să facem lucrurile simple și totul să fie cât mai confortabil pentru tine și pacienții tăi.
Nu trebuie decât să bifezi opțiunea VisionXtra și să alegi intervalul livrărilor. Asta este tot!
Cu ajutorul automatizărilor create de noi, vei primi un reminder de confirmare a comenzii
astfel încât pacientul să aibă noile lentilele de contact exact când are nevoie de ele.
Fară costuri de administrare
Indiferent de numărul de modificări adus unei înregistrări, nu vei avea nicio taxă de administrare a serviciului.
Mereu conectați
Rămânem conectați și vă trimitem permanent lista pacienților care solicită validare pentru reînnoirea comenzilor în luna următoare.
Acest raport poate fi folosit de către tine pentru a trimite reminder pacienților pentru reînnoire comenzii, sau pentru a anula sau modifica comenzile clientilor inactivi. Pentru a primi raportul trebuie să ne transmiți adresa de email.
Pentru a rămâne informat îți vom notifica orice întârziere sau modificare legată de statusul comenzii.
O modalitate simplă de administrare a comenzilor pacienților tăi.
Nu a fost niciodată mai simplu și mai rapid să ai grijă de pacienții tăi. Poți să ne contactezi oricând pentru a adăuga, modifica, reînnoi sau șterge pacienții. Am simplificat lucrurile pentru tine și cabinetul tău.
Serviciul VisionXtra poate fi folosit împreună cu serviciul de Livrări Directe la Pacient (POST-TO-PATIENT)
Te asigurăm că nu vom folosi niciodată adresele pacienților tăi în scopuri de marketing. Vom expedia doar lentilele de contact– salvându-ți timpul cu procesarea comenzilor și expediția. Astfel, te poți preocupa de calitatea serviciilor oferite pacientului.*
*Comenzile cu livrare directă la pacient (POST-TO-PATIENT) fac subiectul unei taxe standard de expediție.
Pentru mai multe informații, sună la 021 9262 și ia legătura cu unul dintre colegii serviciului Relații Clienți.
Ce este serviciul de Pos-to-Patient oferit prin LensHub?
Pacientul cumpără lentilele de contact de la cabinetul tău oftalmologic iar noi le trimitem direct la ușa acestuia. În acest fel optimizăm costurile, eficiența și timpul. DPD (Post-to-Patient) este un serviciu de livrări directe la pacient și reprezintă un model de colaborare care îți permite să ai toate stocurile noastre la dispoziția ta, fără a fi nevoie să investești vreo sumă.
- Nu trebuie să investești în stoc.
- Noi facem pregătirea pentru comenzi și ambalarea. Ne transformăm in operatorul tău logistic.
- Noi ne ocupăm de livrarea directă către clientul final și opțional livrăm cu numele și imaginea companiei tale.
Cum funcționează serviciul Pos-to-Patient?
1 - DROPSHIPPING - Depozit C.A. Rosetti 15 (Trebuie sa trimiți tu CURIERUL)
Clientul comandă la tine un anumit produs, tu plasezi comanda în eshop, pe email la contact@lenshub.ro sau telefonic la
0319262. Dupa plasarea comenzii trebuie să ne transmiți
OBLIGATORIU - AWB-ul comenzii (
tu trebuie să trimiți curierul pentru ridicarea comenzii). Poți atașa documentul AWB în procesul de finalizare a comenzii in sectiunea
''Încarcă fișiere''. În aceeași secțiune poți atasa și factura sau bonul fiscal sau orice alte documente dorești să fie incluse în coletul expediat de noi în numele tău. Poți face acest lucru o singură data, deci trebuie să selectezi în același timp toate documentele.
Mai jos aveți exemplificată opțiunea de atașare documente la o comandă (awb/ factură/ Bon fiscal...) pentru fluidizarea procesului de plasare a unei comenzi și expedierea acesteia:
Prin aceasta metoda coletul pleacă din depozitul nostru DIRECT către clientul FINAL prin curierul contractat de tine. Astfel noi ne vom transforma complet în operatorul tău logistic și vom livra în numele tău.
2. LIVRARE CLASICĂ - direct la pacient prin serviciul nostru de curierat*
Este valabilă doar în cazul în care deja este reglată plata cu pacientul Dvs. și acesta nu trebuie să achite ramburs la primirea coletului.
Pacientul comandă la dvs. un anumit produs, dvs plasati comanda pe www.lenshub.ro sau prin email la contact@lenshub.ro, sau la telefon 0319262 cu Livrare prin Curier Direct la Pacient. Prin această metodă coletul este trimis de către LensHub prin curier propriu la adresa specificată pe comandă.
Obs. În ambele variante de colaborare DPD (Dropshipping si Livrare clasica) factura va fi emisa pe cabinetul Dvs si produsele trimise direct la pacient.
Prin prezenta autorizăm trimiterea lentilelor direct la pacient. Confirmam ca pacientul nu este minor și că specificațiile de mai sus sunt corecte .
* Lentilele vor fi expediate lla adresa pacientului pe baza awb-ului furnizat – Lens Hub Systems nu poate garanta timpii de livrare ai curierilor contractați de terți.
* GDPR: Detaliile pacientului (numele complet și detaliile de contact) vor fi reșinute de Lens Hub Systems 90 de zile doar pentru motive de trasabilitate. După 90 de zile aceste detalii vor fi șterse.